loading...
__سرزمین همیشه سبز ما یک رویای زیباست برای من و تو__
میلاد بازدید : 113 شنبه 10 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز:

چند تا اسمس که دوستان محبت کردن فرستادن رو براتون میزارم تا بخونید واذت ببرید و اگه خواستید میتونید بنویسید یا بر دارید خلاصه مال خودتون دیگه.

 

فرستنده : محبوب از تهران)
نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی !
 
(فرستنده : رویا از تهران)
تو آنجا ، من اینجا ، نیمکت های دنیا را چه بد چیده اند !

 
(فرستنده : نیما فرهادی از اراک) تقدیم به عشقم پریسا .
کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی .
 
(فرستنده : نیما فرهادی از اراک)
محبت چشمه ایست از جنس نور / هم ارادت هم سلام از راه دور .

 
(فرستنده : **۰۹۱۵۹۰۷۷۱)
با گفتن یک "عزیزم جایت خالیست" ، نه جای من پر می شود و نه از عمق شادی هایت کمتر ، فقط دلخوش می شوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است .
 
(فرستنده : **۰۹۱۸۶۰۶۴۱)
تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد / تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد / دارمت دوست به حدی که خدا می داند / راز این قصه ، فقط باد صبا می داند .

 
(فرستنده : **۰۹۱۳۱۶۷۶۳)
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله ای پژمرده و زندانی ام / بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام .
 
(فرستنده : محمدحسین سرداری از زرند)
شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که روی سنگ قبر او می گذارید .

 
(فرستنده : میثم از تبریز)
ای کاش هر روز طناب دوستیمان پاره شود تا با گره زدن آن به هم نزدیکتر شویم !
 
(فرستنده : سید محمد موسویان پور از مشهد)
دوست دارم عاشقت باشم ولیکن بی نشانه / از غمت تنها بسوزم همچو یاری مخفیانه / دوست دارم عاشقت باشم ننالم در فراقت / سر دهم آوای وصلت با سرودی عاشقانه .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1,631