loading...
__سرزمین همیشه سبز ما یک رویای زیباست برای من و تو__
میلاد بازدید : 133 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

گفتگوي عشق

 

نشانه هاي عاشق شدن

شما با افراد بسياري برخورد کرده و در تماس بوده ايد، اما اخيرا" با شخصي روبرو شده ايد که احساس متفاوتي نسبت به وي داريد ولي مطمئن نيستيد که او همان شخصي است که دنبالش بوده ايد براي رسيدن به جواب خود در اين قسمت 10 علامتي که نشان ميدهد عاشق او شده ايد را مي خوانيد.

نشانه ۱

نامزد يا همسر قبلي خود را فراموش کرده ايد معمولا" بعد از برهم خوردن يك رابطه تا زماني طولاني طرفين به يكديگر فكر مي کنند و اغلب به اين مي انديشند که آيا راه درستي را انتخاب نموده اند يا خير بسته به مدت زمان با هم بودن اين شك و ترديدها بيشتر نمايان ميشوند از زماني که او را ديده ايد، ديگر فكر برگشت به نامزد پيشين خود را به سر راه نميدهيد و تمايلي به برقراري رابطه مجدد نداريد فكر کنيد، نامزد قبلي شما ديگر مانند گذشته برايتان جالب نيست.

نشانه ۲

نمي توانيد به او فكر نكنيد فكر شما سراسر از ياد و انديشه او است بي دليل به فكر شما مي آيد و از خود ميپرسيد که آيا به اندازه نصف اندازه اي که به او فكر ميكنيد، او به شما فكر ميكند؟ در شگفتيد که در ذهن او چه ميگذرد يا حتي فكر تماس گرفتن با او به سرتان ميزند ( اما بدليل ترس از نپذيرفتن او از اين کار خودداري ميكنيد).

اما وضعيت وخيم تر مي شود با دوستان خود بيرون ميرويد و به چيزي در ويترين مغازه نگاه مي کنيد و به اين مي انديشيد که او تا چه اندازه به آن شيء بخصوص علاقه مند است  اگر او آخرين چيزي است که پيش از خواب به فكر شما مي آيد و اولين چيزي است که بعد از بيدار شدن به ذهن شما خطور مي کند - و حتي چندين بار روياي او را ديده ايد، ديگر لازم نيست ادامه اين مقاله را بخوانيد تا بفهميد عاشق شده ايد يا نه ( البته براي اطمينان بيشتر ادامه دهيد).

نشانه ۳

براي او اهميت قائليد اگر عاشق کسي باشيد، دوست داريد همه چيز درمورد او بدانيد: اينكه او کيست؟ به چي فكر ميكند و چه چيز او را مي خنداند به او و احساساتش واقعا" اهميت ميدهيد اگر بفردي علاقه حقيقي داشته باشيد،اگر او روز بدي داشته باشد و يا بخاطرموضوعي ناراحت باشد، شما نيز غمگين و پريشان ميشويد.

نشانه ۴

شخصيت و خصوصياتش براي شما فريبنده و دلربا است حرکات او هنگام غذا خوردن، قدم زدن، صحبت کردن و همچنين عادتهايش در انجام کارهابراي شما شادماني فراواني به دنبال خواهد داشت او چيزهايي مي گويد که باعث تمايزش با ديگران مي شود، و شما اين را دوست داريد علتش را نمي دانيد ولي دانستنش نيز برايتان اهميتي ندارد شما او را به همين صورتي که هست دوست داريد.

نشانه ۵

ارتباط تنگاتنگي با او داريد شما نمي توانيد عاشق کسي باشيد که با او هيچ تناسخي نداشته باشيد اگر شما و او در يك طول موج قرار داشته، و عقايد مشابهي داريد،اين يك نشانه محكم محسوب ميگردد هم فكر بودن در مسائل گوناگون، گرفتن تصميمات مشابه و يكسان حاکي از آن است که ميتوانيد عاشق او باشيد.

نشانه ۶

افراد ديگر، زياد به چشمتان نمي آيند با اينكه ممكن است نتوانيد از براندازکردن يك زن (يا مرد) زيبا که از کنار شما رد ميشود صرفه نظر کنيد، هنگاميكه عاشق باشيد، ديگر رادار شما براي رد يابي ديگران خوب کار نكرده و بقيه در مقايسه با فرد مورد علاقه شما جالب نخواهند بود به علاوه مانند قبل تمايلي به گپ زدن با جنس مخالف نخواهيد داشت به تدريج احساس خواهيد کرد که او تنها فرد مورد توجه شما در يك جمع است و کسي است که به دنبالش بوده ايد.

نشانه ۷

عاشق وقت گذراندن با او هستيد اين مسئله اي واضح ولي در عين حال با اهميت است شما به دنبال ديدن او هستيد و مهم نيست که هر دوي شما چه کار خواهيد کرد اخيرا" قدم زدن با او، زيبا ترين راه گذراندن يك بعد از ظهر است به علاوه وقتي که از او دوريد، آرزو مي کنيد که پيش شما بود.

نشانه ۸

مطابق با ميل او رفتار ميكنيد سعي مي نماييد با اينكه برخي از کارها مثل رفتن به کتابخانه يا نمايشگاه براي شما خوشايند نيست، ولي بخاطر خواسته او بدون جبهه گيري و مخالفت به انجام آنها ميپردازيد متوجه خواهيد شد که خود را با اميال و برنامه هاي او وفق داده و در موارد گوناگون همراهيش مي کنيد.

نشانه ۹

اولويتهاي ديگر، عقب نشيني ميكنند شما عادت کرديد ظهر ها به باشگاه ورزشي برويد، اما اگر او براي نهار وقت داشت، ترجيح ميدهيد با هم به رستوران برويد شما ديگر مانند گذشته آن آدم سخت کوشي نيستيد که کارهاي ناتمام خود را آخر هفته ها با خودش به خانه مي آورد تا آنها را انجام دهد بجايش ترجيح ميدهيد آخر هفته خود را با او بگذرانيد ليست کارهاي روزانه که هميشه اصرار در انجام دادن آنها داشتيد، اکنون به علت با او بودن ديگر رونقي ندارد و توجهي به آن نمي شود.

نشانه ۱۰

شما به آينده اي فكر ميكنيد که او نيز جزئي از کن است در ذهنتان با او آينده اي نامحدود داريد اين آينده فقط محدود به آخر اين هفته نيمشود بلكه ساليان سال ادامه خواهد يافت وقتي براي سفر بعدي خود برنامه ريزي ميكنيد، به اين فكر ميكنيد که براي ماه عسل با او خواهيد بود هنگاميكه براي سه ماه بعد به يك جشن عروسي دعوت ميشود، با اينكه سه ماه مانده، از اکنون از او مي خواهيد که همراه شما در کن مراسم شرکت کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 1,621