loading...
__سرزمین همیشه سبز ما یک رویای زیباست برای من و تو__

میلاد بازدید : 119 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

سلام :

یه سلام گرم و صمیمی به تو که تا حالا شاید همدیگه رو ندیدیم دوست من اما واسم آشنایی

خوش اومدی به کلبه ی سبز و کوچیک من امیدوارم اینجا بهت خوش بگذره یه کمی از اون غم

و اندوهت کم شه که امیدوارم هیچوقت غم اندوه نداشته باشی،بگذریم من میلاد هستم یه

پسر از سرزمینی که مهد تاریخه، زابل همون جایی که رستم داستانا توش زندگی می کرد

اینجا هواش خیلی خیلی گرمه تو تابستون و زمستونش که بماند

سرتونو درد نیارم دیگه خلاصه خوش باشی

                                                                      دوست تو میلاد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الناز در تاریخ 1348/10/11 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

سلام وب قشنگی داری
خوشحال میشم یه سر به من هم بزنیشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,620